Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w […]

Czytaj dalej

Jak dotrzeć do klientów online? O pozycjonowaniu dla firm z Krakowa

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda użycia go w celu wyszperania potrzebnych usług i towarów doprowadziła do tego, iż każda firma pragnie obecnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Dużo małych firm, które świadczą […]

Czytaj dalej

Panoramy 360 stopni na Facebooku coraz popularniejsze. Dlaczego?

Panoramy sferyczne to niezwykle popularna i nowoczesna forma przedstawiania pomieszczeń zakładów pracy czy lokali usługowych. Zazwyczaj widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale także napotykamy je na najczęściej używanym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na tablicy firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak zatem możesz wykorzystać zdjęcia […]

Czytaj dalej

Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN

Żeby odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale także zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i użyteczne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych […]

Czytaj dalej

Optymalizacja stron firmowych i nie tylko

Wydałeś krocie na swoją witrynę internetową, zaś ta nie zachęca nowych klientów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo Twoich starań? Prawdopodobnie powodów należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Klienci zazwyczaj używają wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien zatem zadbać o to, […]

Czytaj dalej

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Firmy i właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, aby wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to podjęcie starań osobiście. Nie posiadając kwalifikacji w problematyce SEO i nie śledząc każdego dnia wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie […]

Czytaj dalej

Organizacja imprez – jaki sprzęt eventowy wynająć?

Różnorodne imprezy, zarówno te w krytych obiektach, jak i w plenerze, urządzanie są właściwie codziennie. Współcześnie ich planowania nie podejmują się wyłącznie duże spółki i miejscowości. Często jednakże, gdy małe podmioty zadecydują o przygotowaniu takiego wydarzenia wychodzi na jaw, że brakuje im stosownego sprzętu, a jego zakup na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie nieopłacalny. W takiej […]

Czytaj dalej

SEO copywriting – definicja, zasady i wyznaczniki tekstów przyjaznych nie tylko dla Google, ale też dla użytkowników

Kiedyś treści na stronie internetowej miały znacznie mniejsze znaczenie dla Google. Dzisiaj jednak sprawa wygląda zupełnie inaczej – dobry content stał się niezwykle istotny. Tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe zajmuje się SEO copywriter. Jakie zasady go obowiązują i jak stworzyć tekst, który docenią zarówno roboty, jak i użytkownicy? SEO copywriting – co to jest? […]

Czytaj dalej

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. […]

Czytaj dalej

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne […]

Czytaj dalej