Przed przedsiębiorstwami, które zamierzają poprowadzić promocję bądź jadą na targi, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, aby codziennie go wykorzystywali i dzięki temu wytworzyli więź z marką. Takim produktem jest właśnie torba z nadrukiem.
Torby z własnym logo – warianty
Sprawdzając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych nie trudno dostrzec, iż pod frazą “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to m.in. torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i bardzo użyteczny gadżet promocyjny. Nadruk logo czy nazwy akcji na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię zawsze dobrze wygląda, a jednocześnie jest dostatecznie trwały, żeby przez długi czas zachować się na materiale. Następną zaletą tych toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby i nakładu zamówienia, cena na ogół rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Grafikę nanosi też na torbach na notebooka lub torbach termoizolacyjnych i podróżnych. Są to akcesoria, które docenią np. organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Oczywiście, cena toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest w takich przypadkach znacznie wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić oprócz toreb z własnym nadrukiem?
Agencje prowadzące akcje marketingowe zwykle zamawiają kilka różnych gadżetów. Winny zatem nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami na ramię warto zlecić np. nadruk na kosmetyczkach, parasolach bądź innych przydatnych produktach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki oraz smycze, które nieustannie cieszą się zainteresowaniem klientów.