agencja social media, agencja reklamowa kraków

Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Reklama, marketing, promocja Usługi

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu, akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa?

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (kanały social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – folderów, plakatów, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook lub Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest przede wszystkim do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów lub targów, które z reguły wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanej i zgranej grupy pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych lub opracowanie planu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]