Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www

Sprawdź, jak rozpoznać dobrą agencję SEO na www.youtube.com.

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak więc znaleźć rzetelną agencję SEO? Polecamy posłuchać sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google udostępniło o tym film

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo występowania licznych alternatyw, jak między innymi Yandex, Baidu czy też Rambler, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, na ogół jest to trudne bez doradztwa fachowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak wybrać solidną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie naświetla, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, że dobra firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą namacalne rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.